Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:
Ստանալ էլեկտրոնային թվային ստորագրություն
Թվային ստորագրությունը ձեռագիր ստորագրության թվային համարժեքն է։ Այն էլեկտրոնային փաստաթղթերն առցանց վավերացնելու անվտանգ, արագ ու վստահելի միջոց է, որը թույլ է տալիս բացառել ստորագրության կեղծումները։
էլեկտրոնային թվային ստորագրություն ստանալու համար անհրաժեշտ է ունենալ նույնականացման քարտ։
Ստորև ներկայացված քայլերն անհրաժեշտ է կատարել «Շարունակել» կոճակը սեղմելուց հետո։
Էլեկտրոնային ստորագրություն ունենալու համար անհրաժեշտ է։
- ներբեռնել ծրագիրը,
- ակտիվացնել նույնականացման քարտի PIN և PUK կոդերը,
- կատարել տարեկան սպասարկման վճարը։
Ներկայացվող պահանջները
ՀՀ քաղաքացի լինելու դեպքում
-
ունենալ վավեր նույնականացման քարտ, որը տրամադրվել է մինչև 2023 թվականի փետրվարի 15-ը, ինչպես նաև քարտի PIN և PUK ծածկագրերը,
- ունենալ նույնականացման քարտն ընթերցող սարք։
Օտարերկրյա քաղաքացի լինելու դեպքում
-
ունենալ կացության քարտ կամ անձնագիր,
-
ստանալ հանրային ծառայությունների համարանիշի վերաբերյալ տեղեկանք։
Ուշադրություն
Թվային ստորագրության համակարգչային ծրագրերը հասանելի են միայն Windows օպերացիոն համակարգերով։
Վճարման չափը և կարգը
Թվային ստորագրության համար անհրաժեշտ է վճարել՝
- 3,000 ՀՀ դրամ՝ 1 տարի ժամկետով ՀՀ քաղաքացիների համար,
- 30,000 ՀՀ դրամ՝ 3 տարի ժամկետով օտարերկրյա քաղաքացիների համար։
Վճարումն իրականացվում է հետևյալ եղանակներից մեկով՝
-
բանկային փոխանցման միջոցով «ԷԿԵՆԳ» ՓԲԸ (ՀՎՀՀ-02707093) հաշվեհամարին՝ 1570004596000500։ Փոխանցման նպատակի դաշտում պետք է նշել «ՀԾՀ, անուն, ազգանուն»,
- TelCell, Idram, EasyPay, Mobidram վճարային տերմինալների և ekeng.am-ում բացված հաշվի միջոցով։
Տրամադրման ժամկետը և կարգը
Էլեկտրոնային թվային ստորագրությունն ավտոմատ ակտիվանում է վճարումն իրականացնելուց անմիջապես հետո։
Հղում օրենսդրությանը
«Էլեկտրոնային փաստաթղթի և էլեկտրոնային թվային ստորագրության մասին» ՀՀ օրենք
Օրենքը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում։
Հեռախոսահամար՝
(+374) 060 46-04-05
Հեռախոսահամար՝
(+374) 060 46-45-04
Հեռախոսահամար՝
(+374) 060 46-04-05
Հեռախոսահամար՝
(+374) 060 46-45-04