Այս ծառայությունը հասանելի է միայն ֆիզիկապես, մենք աշխատում ենք առցանց տարբերակի ստեղծման ուղղությամբ։
ԲԵՏԱ
Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:
Աջակցության ծրագիր
Աջակցություն հաշմանդամություն ունեցող անձանց
Ստանալ հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար խելամիտ հարմարեցումներ
Ծրագրի նպատակն է աշխատավայրում և ուսումնական հաստատությունում խելամիտ հարմարեցումներ ապահովել հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար։
Ո՞վ կարող է դիմել
ՀՀ և օտարերկրյա քաղաքացիներ
Դիմելու տևողությունը
15-20 րոպե
Ծառայության արժեքը
Անվճար
Խելամիտ հարմարեցումներ ստանալու համար անհրաժեշտ է դիմել այն ուսումնական հաստատություն կամ աշխատանքային գրասենյակ, որտեղ սովորում կամ աշխատում է հաշմանդամություն ունեցող անձը։
Ծրագրի մասին
Ծրագրի նպատակն է աշխատավայրում և ուսումնական հաստատությունում խելամիտ հարմարեցումներ ապահովել հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար։
Սահմանված է խելամիտ հարմարեցումների 4 տեսակ․
- ոչ տեխնոլոգիական,
- ցածր տեխնոլոգիական,
- բարձր տեխնոլոգիական,
- աջակցության։
- Ոչ տեխնոլոգիական հարմարեցումները ծախս չեն պահանջում (օրինակ՝ աշխատանքային ժամերի կամ ընդմիջումների փոփոխություն)։
- Ցածր տեխնոլոգիական հարմարեցումները պարզ են և հեշտ կիրառելի (օրինակ՝ հարմարեցված դռան բռնակներ, խոշորացույցներ)։
- Բարձր տեխնոլոգիական հարմարեցումները պահանջում են հատուկ սարքավորումներ և ծրագրեր։
- Աջակցությունը իրենից ենթադրում է ուղեկցողների, թարգմանիչների՝ ժեստերի լեզվի կամ շուրթերով խոսքի, գրառողներ օգնություն։
Ներկայացվող պահանջները
Խելամիտ հարմարեցումներ կարող է ստանալ յուրաքանչյուր անձ, ով՝
- ունի հաշմանդամությամբ պայմանավորված ֆունկցիոնալության սահմանափակում, որը ծառայությունների անհատական ծրագրի համաձայն` սահմանափակում է անձի կողմից իր աշխատանքային պարտականությունների պատշաճ կատարումը կամ ուսումնական գործընթացին մյուսների հետ հավասար հիմունքներով մասնակցությունը,
- կարող է խելամիտ հարմարեցումներ ապահովելու պարագայում բավարար չափով կատարել գործողությունները, որոնք պարտավոր է կատարել կամ ակնկալվում է, որ կկատարի աշխատավայրում կամ ուսումնական հաստատությունում։
Պահանջվող փաստաթղթերը
Դիմելու համար անձը գործատուին կամ ուսումնական հաստատության ղեկավարին ներկայացնում է հետևյալ փաստաթղթերը՝
- դիմում,
- անձը հաստատող փաստաթուղթ,
- ֆունկցիոնալության գնահատման (բժշկասոցիալական փորձաքննական) որոշման պատճեն (հաշմանդամության կարգավիճակ ունենալու դեպքում),
- ծառայությունների (վերականգնողական) անհատական ծրագիր (հաշմանդամության կարգավիճակ ունենալու դեպքում),
- բժշկական և այլ փաստաթղթեր՝ անհրաժեշտության դեպքում։
Տրամադրման ժամկետը և կարգը
- Խելամիտ հարմարեցումները տրամադրվում են դիմումը ներկայացնելուց և որոշումը կայացնելուց հետո խելամիտ ժամկետներում։
- Խելամիտ հարմարեցումների դիմումը հնարավոր է մերժվի ուսումնական հաստատության կամ աշխատավայրի կողմից։ Այս դեպքում հաշմանդամություն ունեցող անձը և հարմարեցումներն ապահովելու պարտավորությունը կրող կողմը կարող են կազմակերպել ինտերակտիվ երկխոսություն՝ հնարավոր մերժման կամ հարմարեցումների տրամադրման վերաբերյալ հարցերի քննարկման համար։
- Այն դեպքում, երբ անձն ու հարմարեցումներ ապահովելու պարտականություն կրող անձն ինտերակտիվ երկխոսության արդյունքում չեն հանգում համաձայնության, հարմարեցումներ ապահովելու պարտականություն կրող անձը ինտերակտիվ երկխոսության ավարտից հետո 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում որոշում է կայացնում մերժելու հարմարեցումների ապահովումը։
- Որոշմամբ խելամիտ հարմարեցումներ ապահովելու պարտականություն կրող անձը պարտավոր է հիմնավորել մերժումը՝ ներառյալ անհարկի բեռի առկայությունը։ Անհարկի բեռ է համարվում այն ծախսը, որը գերազանցում է տվյալ աշխատավայրի կամ ուսումնական հաստատության ընդհանուր ծախսերի 5%-ը։
Հղում օրենսդրությանը
- «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» ՀՀ օրենք
- ՀՀ կառավարության՝ 2022 թվականի օգոստոսի 11-ի N 1265-Ն որոշում
Իրավական ակտերը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում։
Տեխնիկական աջակցության համար՝
Շուրջօրյա հեռախոսահամար`
(+374) 010 56-53-83
Ծառայության աջակցության համար՝
Աշխատանքային ժամեր`
09:00-18:00
09:00-18:00
Հեռախոսահամար`
(+374) 010 56-53-83
(+374) 010 56-53-83
Ծառայությունը մատուցող՝
ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարություն
Ո՞վ կարող է դիմել
ՀՀ և օտարերկրյա քաղաքացիներ
Դիմելու տևողությունը
15-20 րոպե
Ծառայության արժեքը
Անվճար
Տեխնիկական աջակցության համար՝
Շուրջօրյա հեռախոսահամար`
(+374) 010 56-53-83
Ծառայության աջակցության համար՝
Աշխատանքային ժամեր`
09:00-18:00
09:00-18:00
Հեռախոսահամար`
(+374) 010 56-53-83
(+374) 010 56-53-83
Այս էջը օգտակա՞ր էր