ԲԵՏԱ

Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:

Անշարժ գույք

Կատարել կոմունալ վճարումները

Կոմունալ վճարումները գազի, ջրի և էլեկտրաէներգիայի սպառման պարտադիր վճարներ են, որոնք կատարվում են յուրաքանչյուր ամիս` մինչև ամսի 20-ը։

Կոճակը կուղղորդի Google Play` հավելվածը ներբեռնելու համար։
Ո՞վ կարող է դիմել
ՀՀ քաղաքացիները
Դիմելու տևողությունը
5-10 րոպե
Ծառայության արժեքը
Անվճար
Տրամադրման տևողությունը
1 աշխատանքային օր

HayPost Pay հավելվածի միջոցով կոմունալ վճարումները կատարելու համար անհրաժեշտ է գրանցվել հավելվածում։

Ներկայացվող պահանջները

HayPost Pay հավելվածի միջոցով կոմունալ վճարումները կատարելու համար անհրաժեշտ է.

  • էլեկտրոնային փոստի հասցե և բջջային հեռախոսահամար,

  • բանկային քարտ,

  • վճարվող կոմունալ ծառայության բաժանորդային կոդ, որը հնարավոր է գտնել կոմունալ ծառայության պայմանագրում կամ դիմելով տվյալ կոմունալ ծառայության օպերատորին։

Պահանջվող փաստաթղթերը

HayPost Pay հավելվածի միջոցով կոմունալ վճարումները կատարելու համար անհրաժեշտ է կցել նույնականացման քարտը կամ անձնագիրը:

Տրամադրման ժամկետը և կարգը

Կոմունալ ծառայությունների վճարները հաստատվում են վճարումները կատարելուց հետո 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում։

Կոմունալ ծառայությունների սպասարկման և տեղեկատվական կենտրոնների  հեռախոսահամարներն են․

  • 104 - Գազի սպասարկում

  • 180 - Էլեկտրաէներգիա

  • 185 - Վեոլիա-Ջուր 

 

Կոմունալ ծառայությունները հնարավոր է վճարել նաև վճարային համակարգերի կամ բանկերի միջոցով։

Հղում օրենսդրությանը

«Բյուջետային համակարգի մասին» ՀՀ օրենք

Օրենքը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում։

Տեխնիկական աջակցության համար՝
Աշխատանքային ժամեր`
երկ-ուրբ՝ 10:00 - 18:00
 
Շուրջօրյա հեռախոսահամար`
0-8000-2020
(+374) 010 58-59-80
Ծառայության գծով աջակցության համար՝
Աշխատանքային ժամեր`
09:00-18:00
 
Հեռախոսահամար`
(+374) 010 51-13-62
(+374) 010 51-13-54
Ծառայությունը մատուցող՝
ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարություն
Այս էջը օգտակա՞ր էր